Blogunuz isin Etkin Bir is Plani

Blogunuz İçin Etkin Bir İş Planı İçin 5 Basit Adım

Bloglama bir iştir ve her işletmenin etkili bir plana ihtiyacı vardır. İşin niteliği ne olursa olsun, bu önemli değil, ancak bir plan olmalıdır. İş Planı mevcut bir işletmenin mevcut durumunu açıklar ve gelecekteki tahminler için rehberlik eder. Geçmiş hakkında düşünmek blogging işinizi başarılı yapmaz. Eğer işinizi kurmak isterseniz o zaman geleceği düşünmelisiniz. İyi bilinen bir yazar "Geleceği geçmişe göre planlayamazsınız" dediği gibi, bu popüler teklifi aklınızda bulundurun ve blogunuz için etkili bir iş planına başlayın.



Blogcular için Etkin İş Planı

1. Görev

Kendinizden sormanız gereken ilk şey, görevin nedir. Tam olarak ne elde etmek istiyorsunuz ve hedefinize ulaşmada size yardımcı olabilecek mevcut kaynaklar nelerdir.
Bir blog yazar olarak hedefiniz ' Kâr Veya Kazanç'tır ve bunun için öncelikle vizyonunuzu düşünmelisiniz. Okurlarınızı, doğalarını ve ihtiyaçlarını bilmelisiniz. Eğer başarısız olursan, yürekten kırılmış olursun, ama hiç denemediysen, mahkum olursun.

2. Marka Adı

Işinizi Marka bir iş planı en etkili adımdır. Örneğin, " Bloggerrhelp " olan bu blogun markasına bakmanız yeterlidir , şimdi düşünmeniz gereken şey budur. Okuyucularınızın marka adınızı referans olarak kullanabilmesi için ilk markanızı bir adla blogunuza ekleyin.

Blogunuz İçin Etkin Bir İş Planı İçin 5 Basit Adım
Blogunuz İçin Etkin Bir İş Planı İçin 5 Basit Adım


3. Hedefler ve Hedefler

Tabii ki, amacınız mümkün olduğunca kazandırmak ve " Problogger " gibi marka adınızı oluşturmaktır . Hedefi hedeflerinize bölmemeniz durumunda para kazanamazsınız. Blogunuzun tanıtımında size yardımcı olabilecek tüm mevcut platformları bulun . Örneğin, Gönderme Süresi, Tanıtılıma Zamanı, Düzeltme Zamanı vb. Ve ardından Kaynak Ayırma, yani blogunuzun tanıtımı için ilk kullanmanız gereken platform olan her hedef için zamanı bölün.

4. SWOT Analizi

Bu, bir işletmenin en önemli adımlarından biridir. Bir blog yazarı olarak, S = Güç, Zayıflık, O = Fırsatlar ve T = Blogunuzla ilgili Tehditler bölümlerini belirtmeniz gerekir.

Güç: -

Belli bir kabiliyetiniz olduğunu düşünüyorsanız ve bilirsiniz, o zaman bu sizin gücünüzdür. Bu, o alandaki bir marka ismi verecektir.

Zayıf Yönler

Herhangi bir bölgede zayıf olduğunuzu düşünüyorsanız, zayıf yönlerinizi aşmaya çalışın. Bu şekilde ekstra avantajlar elde edersiniz ve tüm uzmanlığınızı kullanabileceksiniz.

Fırsatlar

Birisi size ücretsiz alan adı veriyorsa veya ev sahipliği yapmak , makale , reklam paketi vb. Sizin için bir fırsattır. Veya işinizde size yardımcı olabilecek bir şey olduğunu düşünüyorsanız, o zaman tüm bu yolları belirtin.

Tehditler

Bir işletmenin daha fazla rakibi varsa , daha fazla mücadele edin ve o işletme ile rekabet etmek istersiniz . Senin için tehditler var. Bir konuyla ilgili bir "Blog" başlatırsanız sizin için bazı tehditler varsa, bunun için de uğraşmayın. Bütün tehditleri işaret edin ve sonra bir karar verin.

5. Mali Plan

Finans olmadan kimse bir işe başlayamaz ve teşvik edemez. Bir iş planı geliştirirken (Blog için) bütçenizi düşünmelisiniz. Eğer ucuz bir Web Hosting ile blogunuzu başlatırsanız o zaman blogunuz için etkili olmayacaktır.  Saygın Web Bluehost gibi barındırma ile bir blog başlatmak  size bir çok fayda sağlayacaktır . Tüm bu kararlar ancak bütçeniz yüksek olduğunda ve blogunuz için yüksek kaliteli hizmetler sunma konumundaysanız mümkündür. Etkin İş Planı, bütçenize bağlıdır, yüksek bütçe, blogunuz için daha etkili bir iş planı sunar.

Sonunda, Blogunuzdan bir yaşam almak isterseniz veya blogunuzu bir üst seviyede görmek istiyorsanız, blogunuz için bir iş planınız gerekir. Başarınız için!


Yayınlarımıza e-posta Abonesi Olarak Yeni Yazılarımızdan Haberdar Olun
E-mail adresiniz:

Mail Kutunuzdan Onaylamayı Unutmayınız

1 yorum:

yorum
Unknown
admin
17 Temmuz 2018 12:25 ×

keep it up thanks for sharing Hindbiz

Unknown
Cevapla
avatar